Friday 10 May 2013

Latihan Industri part 2 *Sahabat*

okayyy, aku tak tahu macam mana nak intro, haha, apa yang aku tahu aku nak buat post pasal nih, HAHAHA :P

okayyy, 'SAHABAT' apa yang aku boleh ulas tentang sahabat ni adalah, sahabat ada orang yang rapat dengan kita, orang yang tahu susah senang kita, orang yang boleh bantu kita selain mak ayah kita, dan lain lain lagi, 

apa yang aku nak cakap dekat sini, aku respect sangat sangat dengan friendship dorang *tempat aku praktikal* even dekat poli pun aku tak nampak friendship yang macam tuhh, keakraban mereka sangat kuat. dorang bukan yang suka amik kesempatan atas sahabat dorang sendiri, tapi dorang dah anggap satu sama lain macam adik beradik. dekat poli aku tak nampak pun macam nih, *lelaki dengan lelaki* aku bukan nak cakap yang dekat poli tu berkawan cuma nak ambil kesempatan atas kawan dia, TAK . tapi , hmmm, entah laaa, rasanya tak terluah apa yang ada dalam hati nihh, tak mampu nak diungkapkan dekat sini. 

aku sedih sangat sangat bila teringatkan friendship yang berlaku dekat poli sekarang ni, tak sangka boleh jadi macam tuu,  aku rasa nak lari daripada situ pun ada jugak, *berenti study* seriuslyyy, tertekan habis. aku pernah down pasal hal ni, aku tak boleh nak study dengan keadaan sekeliling aku yang macam tuhh, keadaan yang selfish punya sikap, keadaan hipokrit nyaa, serius tak boleh ! 
nak tahu takk, pernah satu ketika dulu, aku dah nak mintak surat berenti, dah sampai office jumpa dengan HEP, haa, bila fikirkan mak dengan abah yang mengharapkan aku, so aku lupakan seketika pasal tu, 

# apa pun, aku nak ucapkan ribuan terima kasih sebab korang terima aku sebagai kawan korang walaupun aku tak kenal korang sekejap. tapi aku tahu korang ikhlas berkawan. aku harap sangat satu masa nanti aku dapat kawan lelaki macam korang. aku doakan hubungan persahabatan korang kekekalan sampai kesyurga, Ameen :')

2 comments:

Mr.Blacksweet said...

dlm bkwn kenalah enjoy kann... tp biar bpada2, silap ckit bahaya mjelma... (^_^)

NMR said...

Bahaya menjelma? aku dah dapat pun mirul bahayanyaaa, haaaa, nasib baik cepat berundur.