Sunday 14 July 2013

Roommate !

okayyyy ! sekarang aku nak cerita tentang roommate aku yang gila gila tuhhh,

haaaaa,

dorang sangat sangat sporting ! 
serious !
tak macam duluuu
dulu nak buat apa jee semuanya sorang sorang
sekarang ni dah tak lagii

nak makan apa semuanya kongsi kongsi  
nak beli barang barang makanan pun kongsi tau,
haaa
best gila duduk dengan dorang nihh
happenning jeee rasa.
kteorang kalau tak buat lawak dalam masa seminit memang tak sah
masa makan jeee mesti melawak, 
kteorang berempat memang tak boleh berjumpa
jumpa je gelak, 
haaa
yang tak boleh nak go tuuu
tang MELATAH ! 
hah !
 4-4 melatah kauuu !
sorang melatah nanti semua mengikut ahh
tak benti benti
haduhhh !
memang penat !
tapi nak buat macam mana kann? 
hadapi jee laaa

kalau korang nak tahu
kteorang punya perangai SEBELUM TIDUR
kteorang berempat mesti MAKAN dulu
haaa
tu kteorangg !
makan ni boleh di katakan tak boleh dipisahkan
hah !

tak kisah lah masa tu pukul berapa,
yang kteorang tahu sebelum tidur mesti makan,
haaa
waktu yang paling awal kteorang berempat tidur adalah pukul 1 pagi
tu paling awal
paling lambat pulak dalam pukul 2.30 pagi atau 3.30 pagi
haaaa
padahal esoknya kelas pukul 8 pagi nihh
bagus tak kteorang ? 
hahaha

korang mesti tertanya tanya kan, apa yang kteorang buat pagi pagi buta tuh kan?
haaa
yess ! aku dapat agak persoalan yang bermain dalam fikiran korang tuhh
hihi

okayyy, 
perkara wajib yang kteorang buat adalah

-MAKAN
-GELAK GELAK *walaupun masa tu dah pagi buta*
- BUAT ASSIGNMENT
- ON CALL *dorang bertiga jee yang selalu on call, aku tak pun, sebab tak ada siapa pun nak call akuu*
-PAKAI SHIESHEDO *kengkadang je* 
-KONGSI CERITA/MASALAH *bila dah tiba part bf/gf ni, aku orang pertama yang senyap dulu,, heee, tak bukak mulut langsungg, hanya memberi telinga untuk jadi pendengar yang baik :)*

apa lagi ehhh? hmm,
tak ingat laaa beb, 
banyak sangat benda yang dibuatnyaaa

okayyy !
dekat bawah nih adalah roommate yang yang gila gila tuhh 




dari kiri : Awin. tengah: Noni. Kanan: Wanie



haaa,
somel tak doranggg?
somel kannn ?
hihi

dorang ni aku anggap dah macam adik beradik sendiri
dorang laaa mak dan abah akuu dekat mersingg
dorang ni sangat sangat prihatin 
kalau aku nak buat sesuatu jeee mesti ada yang memerhati
nanti tiba tiba jee ada suara kedengaran
 selalunya noni laaa yang selalu tegur
ayat diia macam nih

*nurullll ! less sugar okayy ! LESS SUGAR !*
HAHAHA

dialog ni memang aku pegang pegi mana mana, 

mana taknyaaa, air tu tak manis di katanya manis, haaa
padahal tawar, sometimes aku laaa yang menang, 
tapi selalunya dia yang menang, 
dia ada geng LESS SUGAR
haha
wanie laaa geng dia.
haaa
kalau dia yang dah masuk campur memang tak boleh kata apaa, 
terdiam sudah
HAHA

*aku taip cerita ni sambil tersenyum senyum bila ingatkan gelagat dorangg, dorangg tu sangat sangat COMEL okayyyy*



1 comment:

SaNg Penchenta Lensa said...

seriously aku pon tersengih sengih baca entry pasal korang. rinduu (: