Sunday 14 July 2013

Kehidupan Baru Di Politeknik

ehem ehem, heeee

Assalamualaikummmmm !
ada oranggg takkkk !
saya nak masuukk nihh,,
kekekekekeke
 *okayyy mengarutt !*


 lamaaaaaaaaaaanya tak bukak belog nihh, 
rinduuuuuuu sangat sangat. 
hati ni selalu berkobar kobar nak hupdate blog, tapi tak berkesempatan.
yeee lerrr, mersing tuuu susah nohhhh laaaa nak dapat coverage ! 
masuk bilik jeeee terus GPRS, haa. mana tak nyaaaa. 
kena laaaaaaaa tunggu balik rumah, baru dapat hupadate belog, haaa, 

okayyyy !
rasanya dah hampir tiga minggu lebih aku masuk poli,
mula kan kehidupan baru sebagai seorang pelajar SEMULA
macam macam ragam aku jumpa bila masuk poli semula.

haihhhhhh,
macam macam kerenahhh,
yang jakun pun ada, 
yang kepoh pun ada,,
macam macam laaaa, 
penat mak nak oiii nak melayan kerenah kauuu, haaa
haha

okayyy !
dalam tiga minggu di jugalah aku dah belajar banyak benda
semester ni laaa aku betul betul masuk dengan bidang aku sendiri iaitu 
'NETWORKING' 
susahhh nyaaahhhh mak  nak belajar benda nihh, 
kena faham betul betul, kalau tak nanti ketinggalan
haha

bila dah masuk dalam bidang aku yang SAH nihh,
masyaAllah,
memang menguji kesabaran dan kecekalan hati,
hah !

untuk semester ni, subjek yang aku ambil adalah

i.  FN513 - Network Programming
ii. FN 511 - Switching and Routing
iii. FP 332 - Desktop Publishing
iv. AE 501 - Communicative English 3
v. FN 521 - Networking Project Analysis and Design
vi. FN 512 - Server Management

sigh !
susah tak susah ?
haaaa
pening kepala fikir macam mana nak catch up semua nihh,
mana lagi dengan Final Year Project (FYP) 
assignment, presentation, NET DAY lagi *kteorang kena buat program untuk semester 6* hoho !
pening pening ! 

masa berkualiti untuk bersama keluarga adalah sangat tipis,
untuk semester macam macam peraturan yang pihak poli buat,
nak balik pun kena tunggu hari sabtu,
bayangkan ?
haaa
kalau nak balik hari sabtu buat hape, 
serupa tak payah balikkk
duduk sana terus jeee
aku terasa macam duduk dalam SEKOLAH BERASRAMA PENUH
dengan tidak berbekalkan tv, redio pun setakat klasik nasional jee yang dapat, takpun best 104 FM jee
hah ! 
susah nak hidup dekat mersing tuhh
ada tv pun dekat kafeteria tapi siaran tv yang dapat cuma TV1
hah !
ameeekawww !
haha
*mengeluh pulak*

mudah mudahan semester kali ni tak ada masalah macam semester yang lepas. Ameen ! Ameen ! Ameen !

ini adalah sebahagian daripada mereka yang selalu buat aku terhibur,
4 Julai 2013 genab persahabatan kita yang kedua
Dua tahun dahh aku kenal korang
And
Korang pun masak sangat dah kann dengan perangai akuu,
Hihi

terima kasih semuaaa
korang laa pelengkap hidup aku bila aku berjauhan dengan keluargaa,
Aku harap sangat sangat hubungan persahabatan yang sedia ada ni berkekalan hingga ke akhir hayat,
Ameen Yaa Rabbb

























*nampak tak pipi I yang tembam tuhh, haaa, tak tahu macam mana nak kecik kan balik 
anyone ? ada idea takk? haha* 



1 comment:

SaNg Penchenta Lensa said...

seronok tengok picture korang , thanks sebab hupdate :D